kawan2:

Saturday, March 17, 2012

gubahan utk mr.bob,..

sedikit bz buat masa2 terkini,..
sepanjang kebizian yang berlansung tempoh hari di awal bulan mac,..

ni hadiah dari aku yang aku buat sendirik untuk mr.bob untuk diberi pada pihak pengantin pompuan...

sejambak cinta manis nama nye hehehehehe....kalo nak suruh gubah buleh je,cakap je n ak bila ,untuk gubahan kat atas ni aku amik rm36-40 bergantung pada jenis cekelat nye...

permintaan dari rakan sekerja mr.bob untuk gubahkan hantaran buah2,coklat...
aku coba sedaya upaya,..
tema biru pink..
cara nak gubah semua serah kat aku a to z...dari jenis bakul,..jenis bunga,manis n pelbagai..senanglakan...




untuk diletakkan aneka buah-buahan khas buat sang isteri...





bekas untuk coklat yang diberi oleh mr.bob untuk aku gubahkan...

semoga mr.bob dan pasangannya mieda bahagia selalu ya...maafla kami tkdapat pi kerana menghadiri kenduri sepupu ku di ipoh pada tarikh yang sama dengan mr.bob ni...
oh ya utk pengetahuan aku terima je sesiapa yang nak suruh aku gubah simple hantaran diorang,...yang nak gubah terkejut pun buleh,..maksudnya yang tiba2 angin tkde ribot tkde,tiba2 nak suruh buat hantaran leh ja koling aku utk suruh gubah dengan apa yang adooo.....tapi untuk kawasan sekitar la,area nilai,salaktinggi ..buleh ajee...1 gubahan je pun ku terima...
ok jumpa lagi,nanti sambung lagi yeee...

1 comment:

Anonymous said...

wow...santeknyerrr.tahniah beb..semoga bisnes semakin berkembang..kreatip gitu

et

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers