kawan2:

Wednesday, March 2, 2011

mampukah aku berdiam diri...


kepulangan aku ke kampung sungguh menyeronokkan,segala yang ditempat keja,aku buang jauh2 walaupun ada perkara yang aku tak sangka berlaku...

semuanya kerana mULUT,benarlah kata orang kerana mulut badan binasa...

semuanya kerana mulut....kekadang aku terfikir,...salahkah aku,adakah semuanya salah aku,salahkah aku terlalu berbuat baik,salahkah aku kerana terlalu mempercayai,..? salahkah aku kerana berpura2 seperti tiada masalah,walhal serabut dgn masalah,...salahkah aku kerana terlalu menjaga hati dan perasaaan orang lain hingga hati aku sendiri bagai dihiris-hiris...

salahkah aku andai memberi ruang dan waktu untuk mereka kembali sedar dengan apa yang mereka lakukan..salahkah aku jika aku terus menanti dan berdiam diri sedangkan mereka disana lansung tak hiraukan masalah yang mereka berikan....


mampukah aku berdiam diri,terus pekakkan telinga,pejamkan mata dengan apa yang berlaku....

diam ,diam,DIAM diam....MAMPUKAH aku terus berdiam lagi...

haruskah aku biarkan mereka tertawa pada aku....

Ya Allah KUatkan lah hatiku ini.....

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers