kawan2:

Sunday, July 25, 2010

ronda2 kotaraya...










minggu lepas ketika tokmama mai kesini,kami bawa tok mama ke pesta flora di putrajaya. aqif n mummy turut serta...lebih kurang jam 6,30 baru dapat jejak kaki di situ kerana jalan banyak tutup dan parking penuh,perkara pertama yang dilakukan adalah sessi fotografi. orang ramai sungguh, dan aleesya seperti biasa tak lekang dari dukung,patah pinggang wehh! aqif pulak rilek ja... kami pun takla ronda sampai abis kerana dh hari makin gelap..dan kanak2 pulak asyik main kapal terbang sorong yang dibekalkan oleh mommy aqif...
masa tibanya kamidisana ning baizura baru je selesai nyanyi,tapi pandangan aku lebih tertumpu pada orang puteh bukan mat saleh tu,tapi orang yang serba puteh dari ujung rambut sampai ujung kukukaki...maskot ke ntahle...tapi kehadirannya menarik perhatian ramai dengan mata tertutup berdiri keras walaupun kadang2 goyang jugakk...ok la tgk gambar laa...tklarat n ak type dah...hhehehe

Friday, July 9, 2010

elon..




ni gaya aleesya bila dengan elonnya.ELON adalah nama singkatan belon... tiap kali lalu,singgah pasar mlm atau tang mana saja ada jual belon ni,mesti aleesya akan ckp nak eloon..! mau tak mau ibu kena la beli...sungguh hepi sekali bila dapat elonn.!

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers