kawan2:

Saturday, November 28, 2009

berehat...


semua org perlu rehta, semua org nak rehatkan..tapi bagi aku walaupun hari ahad aku perlu bekerja, maklumla kerja syifni tiada erti cuti hujung minggu,,kadang2 jeles jgk tapi apa buleh buat ...dah nama pun kerjaaaaa...so jangan harap nak berehat,,,,..untuk yang berehat2 di hujung minggu ni,selamat rehat2..tgk gambar ni,cik katak pun berehat huhuhuuuu

Sunday, November 22, 2009

kenangan kita....


ni gambar masa kami pi jalan2 kat muzium,sesaja mengisi kerinduan pada aleesya...nampaknya aidiladha ni ibu tak dapat beraya dengan anak ibu lagi...oh sedihnya...bila la kita akan kembali mcm dulu....?

semoga dipanjang usia kita bersama....

Daisypath Anniversary tickers